Την Κυρά Σαρακοστήπου είναι έθιμο παλιόοι γιαγιάδες μας τη φτιάχνανμε αλεύρι και νερό!Για στολίδι της φορούσανστο κεφάλι της σταυρόκαι το στόμα της ξεχνούσανγιατί νήστευε καιρό!Και μετρούσαν τις ημέρεςμε τα πόδια της τα εφτάκόβαν ένα τη βδομάδα,μέχρι να ρθει η Πασχαλιά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου